Вишнівецький селищний комунальний дитячий садок "Малятко"

   







Група "Соняшники"

 

 

 

 

Розклад занять на 2018/2019 навчальний рік 

Понеділок

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
  2. Ознайомлення із соціумом
  3. Здоров’я та фізичний розвиток

Вівторок

  1. Логіко-математичний розвиток
  2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
  3. Ознайомлення із соціумом
  4. Художньо-продуктивна діяльність ( Музичне)

Середа

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
  2. Художня продуктивна діяльність ( Малювання)
  3. Ознайомлення з природним довкіллям
  4. Здоров’я та фізичний розвиток

Четвер

  1. Логіко-математичний розвиток
  2. Ознайомлення з природним довкіллям
  3. Художньо продуктивна діяльність ( Музичне)
  4. Художньо продуктивна діяльність ( Художня література)

Пятниця

  1. Ознайомлення з соціумом
  2. Художньо-продуктивна діяльність ( аплікація/ ліплення)
  3. Підготовка руки до письма

Як наші матусі змінювали професію або

 День відкритих дверей у старшій групі « Соняшники»

Листопадовий ранок. Холодно та похмуро. Але це жодним чином не перешкоджає малятам групи « Соняшники» йти до дорогого серцю садочка. Адже сьогодні, 28 листопада 2018 року, не просто ще один день робочого тижня, ні! У цей день вихователями та їх помічниками будуть найдорожчі серцю люди – матусі. Це  стало можливим завдяки втіленню у життя адміністрацією закладу та батьківським активом положення статті 27 Закону України « Про дошкільну освіту».

Теплу та дружну атмосферу ранкової зустрічі для кожного вихованця створила Анна Олександрівна Брега. Під час нього вона закріпила знання малюків про Неньку-Україну та її символи ( Герб, Прапор та Гімн), виховувала почуття гордості за свій народ та Батьківщину. Діти із величезною радістю та наполегливістю складали пазли із серії « Державні та народні символи Української держави», не забуваючи при цьому декламувати вірші про них. Після ранкової бесіди, Анна Олександрівна провела ранкову гімнастику . Під час якої вихованці старшої групи відчули себе справжнісінькими олімпійцями, бо вона проходила під девізом « Будь завжди  бадьорим!» Це сприяло тому, що і хлопчики, і дівчатка отримали величезний заряд позитивної енергії , завдяки вміло підібраним вправам.

Опісля ранкової гімнастики малюки підкріпилися, скуштувавши смачну та поживну молочну кашу, якою їх пригостила Леся Миколаївна Мороз, помічник вихователя. Поснідавши, дітвора трішки відпочила, погравшись улюбленими іграшками. Після невеличкої перерви дошкільнята із величезним задоволенням сіли за свої столики! Ще б пак! Адже зараз, саме зараз, розпочнуться заняття, які ознайомлять із новими  та незвіданими досі знаннями. Спершу малята «помандрували» до царини науки Математики. «Гідом» у цій подорожі була Людмила Миколаївна Савчук. Вона ознайомила діток із поняттям « вага», вчила порівнювати предмети за вагою, закріплювала вміння порівнювати множини, користуючись поняттями « стільки ж» , «порівну», « більше на», « менше на». У цьому їй допомагали казкові помічники білочка та зайченя, Слоник та Мишенятко, вони не лише вміло та доступно пояснювали малюкам, але й підготували безліч цікавих завдань.  Хлопчики та дівчатка були активними під час заняття, правильно та швидко відповідали на поставлені запитання, саме тому Білочка пригостила їх смачненько-солоденькими смаколиками.

На занятті з грамоти, вихователь Тетяна Степанівна Савич, чітко і доступно пояснювала залежність значення  слова від порядку чи зміни звуків за допомогою дидактичних ігор, закріпила вміння визначати на слух перший звук у словах, вправлялася разом із дошкільниками у поширені речень мовними словами, Тетяна Степанівна  забезпечила розвиток інтересу вихованців старшої групи до навчання грамоти.

Третім заняттям, яке проводилося цього дня, було музичне мистецтво, Воно проходило під назвою «Подорож до Музичної країни». Саме вона віщувала дівчаткам і хлоп’яткам, захоплюючий вояж до такої милої та чарівної країни Музики. У цій надзвичайній подорожі « екскурсоводом» для діток була Лариса Степанівна Дідик. Вона вміло продемонструвала малечі багатогранність мелодії, як головної складової музики, дозволила їм відчути себе справжнісінькими чарівниками, які лише помахом палички або литтям водички допомагають народжуватися музиці, сама, немов Фея, дотиками змушувала звучати музичні та «немузичні» інструменти чаруючими наспівами. Це була дійсно феєрична подорож до царини Музики, яка здатна подарувати і влаштувати лише та Людина, яка безмежно та самовіддано закохана у музику. Завдяки цьому Ларисі Степанівні вдалося заполонити дитячі серця панною Музикою.

Звичайно-незвичайний день продовжувався далі і вихованці групи «Соняшники» смакували смачненьким обідом, після якого лягли спатоньки.

Ой, як же не хочеться прокидатися, залишати своє м’якенько-тепленьке ліжечко! І тут на допомогу приходить гімнастика пробудження, яку провела Юлія Степанівна Баньковська  Дітки залишили ліжечка,  одягнулися, підкріпилися полуденком. На допомогу у виконанні технічної роботи прийшла Оксана Миколаївна Чорненька, помічник вихователя.

Після цього малюки  разом з пані Юлією  пішли на прогулянку. Юлія  Степанівна влаштувала справжнісінький впарадзагадок, відгадавши їх хлопчики та дівчатка дізналися, яка пора року наступить через декілька днів, які основні ознаки осені, провела спостереження за осінніми змінами у природі.

Завершилась прогулянка, а на усіх-усіх вихованців дитсадка у музичній залі зачекався настоятель храму Воснесіння Господнього  селища Вишнівця отець Василій ( Дідик). Він підготував бесіду під промовистою назвою « Добро й зло». За допомогою мультимедійних засобів та пасторського слова формував моральні основи дитячої особистості, сприяв вихованню міцної внутрішньої опори людини, що знаходить своє втілення в доброті , чуйності, лагідності; спонукав дітей діяти за принципом: » Твори добро, красу і радість»

Закінчився такий насичений подіями та заходами день - рефлексією — засіданням “круглого столу”,під час  якого учасники дискутували на тему :»Організація взаємодії закладів дошкільної освіти з батьками вихованців», відбувся обмін  враженнями, відзначення позитивних моментів і аналіз помилок.

Проведені в межах проекту заходи якісно змінили характер спілкування батьків і дітей. Батьки по – новому поглянули на своїх малюків, усвідомили їхню неповторність та унікальність, посилились їхній інтерес до потреб дітей та бажання бути цікавими для них. Вони зрозуміли, що в дітей можна багато чого навчитися, якщо слухати, чути й розуміти їх.

 


1
2